menuordersearch
alborzsanat.ir

سه مزیت عمده‌ی سفارش ساخت مبل ,

۱۳۹۸/۲/۱۵ یکشنبه
(3)
(0)
سه مزیت عمده‌ی سفارش ساخت مبل
سه مزیت عمده‌ی سفارش ساخت مبل

سفارش ساخت مبل به شما این امکان را می‌دهد تا مبل دلخواه‌تان را با کمترین هزینه طراحی و سفارش دهید. دیگر لازم نیست وقت زیادی را صرف گشتن برای پیدا کردن مناسب‌ترین مبل کنید.امروزه بسیاری از تولیدکنندگان پیشرو در مبلمان، این امکان را برای خریدارن فراهم نموده‌اند تا به جای مراجعه به فروشگاه‌ها و خرید مبل آماده، مستقیما با تولیدکنندگان مبل در ارتباط باشند.به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید مبل مورد نظر خود را سفارش و پس از مدت کوتاهی آن را تحویل بگیرید. در ادامه با سه مزیت اصلی سفارش ساخت مبل آشنا خواهید شد.

سفارش ساخت مبل بسیار آسان‌تر و به‌صرفه‌تر از خرید آن به واسطه‌ی خرده‌ فروشان است. شما با چند مرحله‌ی ساده می‌توانید مبل خود را سفارش و در هزینه‌های دکوراسیون و مبلمان خانه خود صرفه‌جویی کنید. به طور میانگین اکثر تولیدکنندگان مبلمان بازه زمانی 4 الی 10 هفته را برای ساخت و تحویل مبل در نظر می‌گیرند.

 صرفه‌جویی در هزینه‌ها

همه‌ی ما به هنگام خرید مبل به دنبال بهترین و مناسب‌ترین قیمت ممکن هستیم. همیشه قیمت‌گذاری تولیدکنندگان مبلمان نسبت به خرده‌فروشان پایین‌تر است. اغلب فروشگا‌ه‌های ارائه‌دهنده‌ی محصولات مبلمان، نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند،10 الی 15 درصد قیمت محصول را بالاتر قیمت‌گذاری می‌کنند. به این ترتیب با خارج شدن خرده‌فروشان از معامله، قیمت مبل نیز کاهش می‌یابد.

بدون شک تولیدکنندگان مبل را در قیمت پایین‌تری نسبت به خرده فروشان ارائه می‌دهند.

گارانتی

اکثریت تولیدکنندگان مبلمان در کنار محصولات خود گارانتی آن را نیز ارائه می‌دهند. به این ترتیب خریداران به هنگام خرید مبلمان به طور مستقیم از تولیدکنندگان، همراه محصولات خود ضمانت نامه‌ی جامعی را دریافت می‌کنند. علاوه بر این خرید مستقیم از تولیدکنندگان، به خریداران این فرصت را می‌دهد تا با تولیدکنندگان در مورد مسائل خاصی که ممکن است تحت پوشش ضمانت قرار نگیرند، صحبت کنند. این در حالی است که به هنگام خرید از خرده فروشان و حتی عمده فروشان، فروشندگان اطلاعات کافی ندارند و از شما میخواهند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ضمانت نامه با سازنده آن تماس بگیرید و یا حتی ممکن است برای ضمانت نامه هزینه‌های اضافی‌تری نیز دریافت کنند.

 سفارشی کردن مبل

مهم‌ترین مزیت سفارش مبل این است که شما میتوانید مبلی متناسب با نیاز خود را خریداری نمایید. به هنگام سفارش مبل تولیدکنندگان به شما کمک می‌کنند تا مبل خود را متناسب با فضای خانه‌ی خود سفارش دهید. حتی بعضی تولیدکنندگان متخصصانی را در حوزه طراحی داخلی استخدام کرده‌اند که می‌توانند به شما در طراحی ایده آل فضای خانه مشاوره دهند. به این ترتیب شما با هزینه‌های بسیار کمتر نسبت به خرید از خرده‌ فروشان محصولی با کیفیت و امنیت بالاتر دریافت می‌کنید.

فروشگاه آنلاین البرز صنعت

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟