menuordersearch
alborzsanat.ir

آرشیو اخبار صفحه سه ,

چگونه میتوان روکش مبل (مبلهای پارچه ای) را تمیز کرد؟ چگونه میتوان روکش مبل (مبلهای پارچه ای) را تمیز کرد؟ مرحله اول: ابتدا آب نیمه گرم را داخل ظرف تمیزی که برای این کار تهیه نموده ایم ریخته سپس مقداری (چند قطره) از شامپومن را به آب نیمه گرم (ولرم) اضافه می‌کنیم. (مقدار مایع شامپو نباید به حدی باشد که کل محلول بدست آمده را لزج یا لیز و چسبناک کند. سه شنبه هفتم خرداد ۹۸ چگونه با دستگاه کف رند یا رنده میزی نجاری کار کنیم؟ چگونه با دستگاه کف رند یا رنده میزی نجاری کار کنیم؟ دستگاه کف رند نجاری یکی از اصلی ترین دستگاه های مورد استفاده در کارگاه های نجاری و کارخانه های صنعت چوب است. تخته چوبی برای اینکه آماده برش کاری شود باید در مرحله ابتدایی، با استفاده از دستگاه کف رند حداقل دو طرف از چهار طرف آن رندیده شود تا برای استفاده در دستگاه‌هایی مانند گندگی یا اره نواری آماده شود.

رندیدن درست چوب از مبانی اولیه و مهم آموزش نجاری هست. در این نوشته به آموزش رندیدن صحیح با دستگاه کف رند خواهیم پرداخت. لطفاً با ما همراه باشید.
یکشنبه پنجم خرداد ۹۸
تشخیص کلاف مبل خوب تشخیص کلاف مبل خوب کلاف مبل و شیوه های تشخیص آن

کلاف مبل خوب تاثیر به سزایی در کیفیت مبل خریداری شده به عهده دارد.

در یک مبل خوب کلاف حکم استخوان بندی آن را دارد که تمام قطعات مانند فوم، اسفنج،پارچه،متقال بر روی آن متصل شده تا ظاهری زیبا برای آن شکل دهد .

کلاف مبل شامل، قید و پایه جلو و عقب مبل همچنین تاج و گوشواره است.
شنبه چهارم خرداد ۹۸
مراحل تولید مبل راحتی و اجزای تشکیل دهنده ی آن مراحل تولید مبل راحتی و اجزای تشکیل دهنده ی آن همان طور که می‌دانید الوار همان چوب است که روی آن پردازش هایی نیز صورت گرفته است و این الوارها برای تولید مبل راحتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد برای تولید مبلمان نیز این الوارها وارد قسمت نجاری خواهد شد و با استفاده از دستگاه های مخصوص به تکه های مورد نیاز بریده خواهد شد. البته برای ساخت مبلمانی که دارای نقوش و طرح های مختلف هستند روی این الوارها طرح هایی نیز انجام خواهد شد.

اینگونه از نقش ها و طرح کاری ها معمولا روی مبلمان کلاسیک انجام می‌شود که به صورتی منبت کاری است.
پنج شنبه دوم خرداد ۹۸
نحوه ی تولید مبلمان راحتی نحوه ی تولید مبلمان راحتی دانستن نکاتی درباره ی نحوه ی تولید مبلمان راحتی میتواند شما را در تشخیص مبلمان مرغوب یاری دهد.مبل‌های راحتی ساخته‌شده بنابه فرم و نوع طراحی انجام‌ شده دارای اجزای مختلفی می‌باشند ولی به طور کلی مبلمان راحتی از دو قسمت کلی کلاف و رویه تشکیل شده است. چهارشنبه یکم خرداد ۹۸ اجزای تشکیل دهنده مبل اجزای تشکیل دهنده مبل 1:چوب   2:ابر یا فوم   3:کرک   4:فنر یا تسمه   5:میخ و چسب    6:پارچه و آستر    7:گونی یا توری
بهترین نوع کار در کشور در تهران در سطح ایتالیایی به فروش می‌رسد .
قسمت داخل مبل شامل :
 پارچه، اسفنج، کلاف مغزی است. ابتدا کلاف مغزی که کار یک ماکت را انجام می‌دهد. ساخته شده سپس اسفنج توسط چسب پاتکس به روی کلاف مغزی می‌چسبد و در آخر پارچه نیز توسط منگنه به اسفنج و کلاف وصل می‌شود حال ماکت ما آماده نصب شدن با پیچ به کلاف رنگ شده است .
یکشنبه بیست و نهم اردیبهشت ۹۸
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟