menuordersearch
alborzsanat.ir

پنج ,

فوم مبلی چیست؟ انواع فوم مبلی کدام است؟ فوم مبلی چیست؟ انواع فوم مبلی کدام است؟ فوم استفاده شده در مبل که عمدتا در دسته ها و کف مبل به کار می‌رود، یکی از مهم ترین فاکتورها در تعیین کیفیت مبل و ماندگاری آن است. برای مبل از انواع فوم ها و ابرها می‌توان استفاده کرد. سیر تکاملی آن با اسفنج شروع شد، در این پست ما به اختصار درخصوص فوم های مبلی صحبت خواهیم کرد. یکشنبه بیست و دوم اردیبهشت ۹۸ اما امروز  شما را با نکات مهم دیگری درباره مبلمان آشنا خواهیم کرد: اما امروز  شما را با نکات مهم دیگری درباره مبلمان آشنا خواهیم کرد: حتی اگر در ذهن خود دقیق بدانید چه سبک و نوع مبلمانی را بیشتر دوست دارید و همه ویژگی ها را نیز مشخص کرده باشید، باز هم دغدغه کیفیت آن وجود خواهد داشت. مبل و کاناپه ها به طور کلی از دو نوع چوب نرم و سخت مانند چوب درخت گیلاس، گردو، درخت ساج، ماهگونی و … ساخته می  شود. از چوب های سخت معمولاً در ساخت مبلمان بسیار مرغوب و با کیفیت بالا استفاده می شود اما چوب های نرم معمولاً از درختانی با میوه های مخروطی شکل مانند درخت بلوط، سرو، ماموت و درخت سدر گرفته می شود. چوب های نرم قبل از استفاده باید برای مدت بیشتری بماند تا کاملاً خشک شود چون به طور کلی ماهیتی آسیب پذیر دارد.کاناپه و مبل به طور کلی از چهار بخش اصلی فریم، فنرها، تشکچه ها و پارچه روکش تشکیل شده و کیفیت و دوام آن در گرو مرغوبیت این چهار بخش است. شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۹۸ نکات مهم و مفید در تعویض مبلمان نکات مهم و مفید در تعویض مبلمان گروه دکوراسیون، مبلمان مناسب می‌تواند حس و حال خانه شما را عوض کند و به فضای اتاق شما رنگ تازه‌ای ببخشد. خرید مبلمان به همین راحتی نیست و شما باید حین انتخاب و خرید مبل مورد نظرتان به نکات ریزی دقت کنید که بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید. پنج شنبه نوزدهم اردیبهشت ۹۸ میخکوب بادی یا شارژی، کدام یک بهترین انتخاب است؟ میخکوب بادی یا شارژی، کدام یک بهترین انتخاب است؟ میخکوب بادی یا شارژی، کدام یک بهترین انتخاب است؟

شما در ویترین ابزار فروشی ها میخکوب های شارژی را دیده اید. تبلیغات فراوانی در مورد این ابزارها شده است، اما خیلی از ماها گول خورده و با خرید این ابزار، پول هایی را که به سختی در آورده ایم، خرج ابزاری کرده ایم که بیش از واقعیت، از آن تعریف شده است، پس به یقین نمی‌خواهیم هنگامی که صحبت از ابزار بسیار کلیدی و مهم کارمان پیش می‌آید، سرمان کلاه برود. شما هم اگر همچنان به دنبال تفاوت بین میخکوب بادی و یا شارژی هستید، در ادامه، به نکاتی راجع به این موضوع اشاره می‌شود.
چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ۹۸
آشنایی با مشخصات فیزیکی فوم نرم پلی یورتان آشنایی با مشخصات فیزیکی فوم نرم پلی یورتان فوم پلی یورتان یکی از متنوع ترین موادی است که تاکنون ابداع شده است. ما در زندگی خود با مواد پلی یورتان احاطه شده ایم. داخل خودرو، زیر فرش، داخل یخچال، داخل تخت خواب و … همه و همه از مواد پلی یورتان ساخته شده است.فوم پلی یورتان به دلیل تولید در انواع اشکال و کاربردهای مختلف، مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارد. فوم به آسانی شکل هر قالبی را به خود گرفته و به آسانی برش داده می‌شود. سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۹۸ تولید فوم نرم پلی یورتان تولید فوم نرم پلی یورتان به منظور درک بهتر این موضوع که چرا مشخصات فوم پلی یورتان اینقدر متغییر است بهتر است ایتدا با روش تولید فوم پلی یورتان بیشتر آشنا شویم. فوم نرم پلی یورتان از واکنش دو مایع شیمیایی با نام پلی ال و ایزوسیانات تشکیل می‌شود. این مواد توسط میکسر با دور بالا و در زمان مشخصی  با هم ترکیب شده و واکنش تشکیل فوم بلافاصله اتفاق می‌افتد. سه شنبه هفدهم اردیبهشت ۹۸
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟