menuordersearch
alborzsanat.ir

چهار ,

اهمیت کیفیت یراق آلات مورد استفاده در مصنوعات چوبی و مبلمان  اهمیت کیفیت یراق آلات مورد استفاده در مصنوعات چوبی و مبلمان  شما هم حتماً تا به حال وارد فضای کاری یا خانه‌ای شده‌اید که با درهای کمد باز و کشوهای نیمه باز یا دستگیره‌های دری مواجه شوید که خراب هستند. یعنی می‌بینید که همه چیز یک وسیله سالم است، حتی شکل و شمایل آن کاملاً نو به نظر می‌رسد، اما یراق آلات آنقدر کیفیت نداشته‌اند که به اندازه خود وسیله عمر کنند. خیلی وقت‌ها خرابی این ابزار کارایی وسیله را دچار مشکل می‌کنند. کمدی که لولای آن خوب باز و بسته نمی‌شود، هر چه قدر هم که زیبا باشد، مصرف کننده را در طولانی مدت کلافه خواهد کرد. شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ۹۸ فروشگاه آنلاین البرز صنعت فروشگاه آنلاین البرز صنعت البرز صنعت در چهار بخش فعالیت می‌نماید:

1- فروش فوم مبلی
2- فروش اسفنج و ابر
3- الیاف ویسکوز
4- یراق آلات مبلی
پنج شنبه بیست و ششم اردیبهشت ۹۸
بررسی خواص فیزیکی و شیمیایی الیاف ویسکوز ریون، پنبه و ابریشم ( بخش دوم) بررسی خواص فیزیکی و شیمیایی الیاف ویسکوز ریون، پنبه و ابریشم ( بخش دوم) خواص فیزیکی ویسکوزریون

الیاف ویسکوزریون مانند پنبه تاب خوردگی نداشته و ظاهر صاف و مستقیم دارد ولی در سطح خارجی ان شیارهای طویلی دیده می‌شود.

*جذب رطوبت الیاف ویسکوز از پنبه بوده و این خاصیت جذب رطوبت الیاف و سرعت نفوذ در موقع رنگرزی مورد توجه قرار می‌گیرد.

*الیاف ویسکوز در برابر حرارت کاملآ مقاوم هستند و تا درجه حرارت نزدیک به 190 درجه سانتی گراد تجزیه می‌شوند.
چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۹۸
بررسی خواص فیزیکی و شیمیایی الیاف ویسکوز ریون، پنبه و ابریشم ( بخش اول) بررسی خواص فیزیکی و شیمیایی الیاف ویسکوز ریون، پنبه و ابریشم ( بخش اول) هزاران سال می‌گذشت و بشر همچنان پارچه های خود را از الیاف طبیعی می‌بافت، یعنی: (پنبه،پشم،ابریشم،کتان) این ها را الیاف طبیعی می‌نامند زیرا به همان صورتی که هست از گیاهان یا از بدن حیوانات ویا از کرم ابریشم دراختیارماقرارگرفته و مصرف می‌شود سپس درپرتوی دانش ،انسان توانست که خود نیزالیافی بسازد یعنی الیاف مصنوعی که اصلا” شباهتی با نخ طبیعی ندارد. الیاف مصنوعی را از مغزچوب،پنبه،شیر،زغا ل سنگ ،آب،هواومواد بسیاری دیگر تهیه می‌کنند،برخی ازاین الیاف مصنوعی به قدری عالی ساخته می‌شوند که به ظاهر هیچ فرقی با الیاف طبیعی ندارند درمیان این هااز همه معروف ترگویا ریون است که ازپنبه یامغزچوب به دست می‌آید البته ازمغزچوب،کاغذهم می‌سازند وازپنبه نیزمواد منفجره تهیه می‌کنند. چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۹۸ مواد اولیه تولید ابر و اسفنج مواد اولیه تولید ابر و اسفنج مواد اولیه تولید ابر و اسفنج نرم پلی‌اورتان شامل سه ماده اصلی به شرح زیر است :
1)    پـلی یـول ( POLYOL  )
2)    ایزوسیانات ( TDI )
3)    آب
آب باعث انبساط و افزایش حجم ابر و اسفنج می‌گردد. در طی مراحل تولید، مواد اولیه کاملاً تغییر یافته و ترکیبات حاصله به دمای متغیر بین  20  تا 25 درجه سانتیگراد که مناسب‌ترین دما برای آن است منتقل  و عناصر آلوده و مضر مانند CFC  و کلرید متیلن کاملاً خارج می‌گردند.
سه شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۹۸
ابزارآلات، وسایل و امکانات برای کار با چوب و رزین اپوکسی ابزارآلات، وسایل و امکانات برای کار با چوب و رزین اپوکسی بطور کلی در فعالیتهای فیزیکی، بخصوص ساخت و ساز برای تولید یک محصول، ابزارآلات نقش کلیدی دارند. گاهی اوقات فقدان یک وسیله یا ابزار ساده و ارزان، موجب نزول کیفیت یک محصول میشود . لگنا ، برای آندسته از هنرجویان، که اطلاعات کمتری نسبت به ابزارآلات دارند. همچنین در اختیار داشتن یک لیست برای تهیه و تدارک نیازها، به منظور شروع فعالیت جدی، در ساخت قطعات چوب و رزین اپوکسی اقدام به تهیه این مقاله نمود. قبل از ورود به شرح موضوع، ذکر چند نکته را لازم میدانیم : دوشنبه بیست و سوم اردیبهشت ۹۸
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟