menuordersearch
alborzsanat.ir

هشت ,

صنعت مبلمان کشور نيازمند برندسازي است صنعت مبلمان کشور نيازمند برندسازي است يکي از اقدامات ضروري که براي حمايت از صنعت مبلمان داخلي بايد به آن پرداخته شود برند سازي در اين صنعت است. 
نادره استوار - يک توليد کننده مبلمان و تجهيزات اداري - در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين مطلب افزود: براي رونق بازار فروش مبلمان اداري ساخت داخل، ابتدا بايد مردم را با اسم و سبک محصول ايراني آشنا کرد و سپس انتظار خريد را از آنها داشت.
یکشنبه هشتم اردیبهشت ۹۸
انواع فوم و اسفنج انواع فوم و اسفنج انواع فوم و اسفنج

همان طور که می‌دانید هنگام مراجعه به بازار مبل واژه و اصطلاحات بسیاری مانند فوم، اسفنج، تسمی کشی، فنر و … از فروشندگان خواهید شنید.
شنبه سی و یکم فروردین ۹۸
مفتول بر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ مفتول بر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ مفتول بر ابزاری است که برای بریدن زنجیر، پیچ و مهره، انواع توری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. بزرگ‌ترین کاربرد مفتول بر بریدن انواع پیچ در شرایط و زمینه‌های کاری مختلف است. پنج شنبه بیست و نهم فروردین ۹۸ چه نوع ابزارهای برقی برای مصرف خانگی لازم است ؟ چه نوع ابزارهای برقی برای مصرف خانگی لازم است ؟ امروزه با وجود انواع وسایل برقی و الکتریکی به خانه ها وارد شده، کارها به راحتی انجام می‌شوند. ابزارهای برقی برای مصرف خانگیمی تواند شامل اثاثیه منزل باشد و یا وسایلی که گاهی به انها نیاز مبرم دارید. برای مثال یک کار فنی در حد نصب رولپلاک نیازمند دریل است. اگر در منزل این وسیله را داشته باشید که زمان زیادی را صرف پیدا کردن  ابزار جایگزین نخواهید کرد. پنج شنبه بیست و نهم فروردین ۹۸ مطالبی مفید برای شناخت فوم و اسفنج مبل مطالبی مفید برای شناخت فوم و اسفنج مبل یکی از مسائلی که ذهن خریدار مبل را در هنگام خرید یا سفارش ساخت مبل درگیر می‌کند، این است که نشیمن مبل مورد نظر از فوم ساخته شده است یا اسفنج.
بسیاری از افراد هنگام خرید مبل حتی تفاوت فوم و اسفنج را هم نمی‌دانند و زمانی که از فروشندگان و تولیدکنندگان مبل در مورد مزایا و معایب فوم و اسفنج سوال می‌کنند نیز با جواب های متفاوتی که دریافت می‌کند بیشتر سردرگم می‌شوند.
چهارشنبه بیست و هشتم فروردین ۹۸
ایمنی در ابزار دستی و ابزار دستی برقی ایمنی در ابزار دستی و ابزار دستی برقی ایمنی در ابزار دستی و ابزار دستی برقی
ابزارهای دستی و ابزارهای برقی قابل حمل در انجام کارها به شما کمک می‌کند, اما همین ابزار می‌تواند برای شما خطر آفرین باشد. همه ساله به علت استفاده و نگهداری نامناسب از ابزارهای دستی آسیب ها و بیماری های فراوان اسکلتی-عضلانی به وجود می‌اید. به شرطی که دستورالعمل های ایمنی رعایت شود. این حوادث قابل پیشگیری و کنترل هستند.
سه شنبه بیست و هفتم فروردین ۹۸
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟