menuordersearch
alborzsanat.ir

هفت ,

بازیافت پلی یورتان ؛ روش ها و کاربردها بازیافت پلی یورتان ؛ روش ها و کاربردها پلی یورتان ها از ۲ روش اساسی و متفاوت بازیافت می‌شوند: روش اول بازیافت مکانیکی است، که در آن پلی یورتان ها به عنوان پلیمر تغییر سایز داده شده مورد استفاده می‌شوند. در روش دوم پلی یورتان به روش شیمیایی بازیافت و به ترکیبات شیمیایی متفاوت تجزیه و تبدیل می‌شود. چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۹۸ ابر ریباند چیست؟ ابر ریباند چیست؟ ابر ریباند یک محصول پلی یورتان قالبی است که از تکه های ابر خرد شده ( آسیاب شده) که توسط بایندر به هم چسبانده شده اند تولید می‌شود. تولید کنندگان ابر همیشه به دنبال راهی برای بازیابی ضایعات ابر به منظور به حداقل رساندن هزینه های تولید هستند. با این وجود، معمولا ۳۰ درصد ابر پس از برش و شکل دهی فوم در حین تولید به ضایعات تبدیل می‌شوند. بدون بازیابی، این مقدار ضایعات اتلاف هزینه برای تولید کنندگان محسوب می‌شود. چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ۹۸ اسفنج و انواع آن اسفنج و انواع آن مواد اولیه تولید اسفنج نرم پلی‌اورتان شامل سه ماده اصلی پولیول، تی‌دی‌آی و آب است. آب که عنصر اصلی حیات است باعث انبساط و افزایش حجم اسفنج می‌گردد. در طی مراحل تولید، مواد اولیه کاملاً تغییر یافته و ترکیبات حاصله به دمای متغیر بین 20 تا 25 درجه سانتیگراد که مناسب‌ترین دما برای آن است منتقل و عناصر آلوده و مضر مانند CFC و کلریدمتیلن کاملاً خارج می‌گردند. در این مراحل، واکنش پلیمریزاسیون در مدت 20 ثانیه صورت می‌گیرد که در این مدت حجم بلوک اسفنجی به اندازه ثابتی رسیده و هنگام خروج آن از دهانه دستگاه، به ابعاد متفاوت بریده می‌شود. در طول 72 ساعت بعد از مراحل تولید، فعل و انفعالات پلی‌اورتان پایان یافته و بلوکها در انبارها ذخیره می‌گردند. سپس محصول را می‌توان به صورت بلوک عرضه و یا اینکه به بخش‌های برش منتقل نمود. سه شنبه دهم اردیبهشت ۹۸ فوم چیست؟ تفاوت فوم سرد و گرم در چیست ؟ فوم چیست؟ تفاوت فوم سرد و گرم در چیست ؟ فوم چیست؟ تفاوت فوم سرد و گرم در چیست ؟
فوم چیست ؟
یک ترکیب شیمیایی پلیمری است که خود مشتمل بر سه نوع است :
۱– فوم های پلی یورتان (Polyurethane)
۲– فوم های پلی اتیلن
۳–فوم های پلی استایلن (یونولیت )
کاربرد فوم نوع دوم و سوم بیشتر به عنوان عایق های حرارتی، صوتی، نیز ضربه گیر و….. به کار میرود.
سه شنبه دهم اردیبهشت ۹۸
مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

مبلمان مناسب می‌تواند حس و حال خانه شما را عوض کند و به فضای اتاق شما رنگ تازه‌ای ببخشد. خرید مبلمان به همین راحتی نیست و شما باید حین انتخاب و خرید مبل مورد نظرتان به نکات ریزی دقت کنید که بعدها از انتخاب خود پشیمان نشوید. آسمونی در این بخش ویژگی های مبل خوب و همچین راهنمای خرید مبل خوب را برای شما عزیزان منتشر می‌کند.
دوشنبه نهم اردیبهشت ۹۸
مبل سازی اطلاعاتی در مورد این شغل و راه اندازی کارگاه و کسب درآمد مبل سازی اطلاعاتی در مورد این شغل و راه اندازی کارگاه و کسب درآمد یکی از مشاغل پرسود شغل مبلسازی است که قبل از شروع به کار باید تحقیق کنید تا به موفقیت برسید. در این مطلب اطلاعاتی در مورد شغل مبل سازی، راه اندازی کارگاه مبل سازی و رسیدن به درآمد در این شغل را می‌خوانید. دوشنبه نهم اردیبهشت ۹۸
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟