menuordersearch
alborzsanat.ir

آرشیو اخبار صفحه ده ,

نکات ایمنی اولیه در هنگام استفاده از ابزار دستی چیست؟  نکات ایمنی اولیه در هنگام استفاده از ابزار دستی چیست؟  نکات ایمنی اولیه در هنگام استفاده از ابزار دستی چیست؟ 
ایمنی در محل کار دارای بالاترین اولویت است. نکات ایمنی که ملاحظه می‌کنید به سادگی و مختصر مطالبی در باب ایمنی و ابزار دستی را یادآوری می‌نماید. 
نکات ایمنی اولیه در هنگام استفاده از ابزار دستی 

شنبه بیست و چهارم فروردین ۹۸
چگونه یک علف تراش مناسب انتخاب کنیم چگونه یک علف تراش مناسب انتخاب کنیم چگونه یک علف تراش مناسب انتخاب کنیم: برای خرید یک دستگاه علف تراش ( علفزن ) مناسب باید به نکات زیر توجه نمود : 1- مساحت باغ مورد نظر 2- کیفیت و کارایی دستگاه علف تراش 3-میزان صدای دستگاه  4-خدمات پس از فروش و قطعات یدکی و تعمیرات 5-قیمت خرید دستگاه . پنج شنبه بیست و دوم فروردین ۹۸ هنگام خرید اتولوله به چه مواردی باید توجه کرد؟ هنگام خرید اتولوله به چه مواردی باید توجه کرد؟ هنگام خرید اتولوله به چه مواردی باید توجه کرد؟

اتولوله یک ابزار کارآمد در کارهای ساختمانی است. اما هنگام خرید اتولوله به چه مواردی باید توجه کرد؟ در این متن قصد داریم به رعایت این نکات جهت تهیه یک اتولوله کارآمد جهت انجام کارهای ساختمانی شما اشاره کنیم.
پنج شنبه بیست و دوم فروردین ۹۸
نکاتی در مورد اینورتر نکاتی در مورد اینورتر اینورترهای جوشکاری
منابع قدرت جوشکاری از ژنراتورها تا رکتیفایرها هر کدام دارای مزایا و معایبی بوده و هستند که با این وجود همچنان استفاده بسیاری در صنعت جوشکاری دارند اما اینک تکنولوژی جدید به نام اینورتر عصر جدیدی در صنعت جوشکاری پدید آورده است.
چهارشنبه بیست و یکم فروردین ۹۸
مطالبی در مورد سنگ فرز مطالبی در مورد سنگ فرز دستگاهی است شامل یک دسته و یک صفحه گرد چرخان که به منظور برش سنگ، برش فلزات و پرداخت فلزات به کار می‌رود.مدلهای کوجک تر با توان پایین تر و با صفحه معمولاً ۱۱۵ میلی متری را مینی فرز می‌نامند. فرزهای آهنگری از صفحات ۱۸۰ میلی متر برخوردارند و فرزهای سنگ بری دارای صفحه ۲۳۰ میلی متری اند. سه شنبه بیستم فروردین ۹۸ همه چیز در مورد اره زنجیری همه چیز در مورد اره زنجیری اره زنجیری برای انجام کارهایی مانند هرس کردن  درختان میوه، بردین درختان خشک، هرس درختان، قطع و انداختن درخت در جنگل یا مزارع تولید چوب، تهیه هیزم از درختان و سرشاخه ها به کار می‌رود . به عبارتی دیگر اره زنجیری یا همان اره موتوری وسیله ای است مخصوص باغبانان ...
ایده و نمونه اولیه اره زنجیری ای که امروزه می‌شناسیم و در صنایع چوب بری از آن استفاده می‌کنیم، در اواخر قرن هجدهم توسط دو دکتر اسکاتلندی به نام های John Aitken و James Jeffray برای استفاده در جراحی لگن و خارج کردن استخوان از بدن بیماران اختراع گردید. 
دوشنبه نوزدهم فروردین ۹۸
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟