menuordersearch
alborzsanat.ir

آرشیو اخبار صفحه نه ,

با طرز کار میخکوب بادی آشنا شوید با طرز کار میخکوب بادی آشنا شوید با طرز کار میخکوب بادی آشنا شوید
در دنیای پرشتاب امروزی، مهندسین ابزارهای جایگزین با قابلیت های بالا را ابداع می‌نمایند تا سرعت بیشتری برای به انجام رسیدن کار ببخشند.
یکی از رایج ترین وسایل برای اتصال دو قطعه که از جنس چوب یا مصنوعات چوبی ساخته شده، میخ فلزی است و در وهله اول ابزاری که جهت کمک به کوبش مناسب به ذهن خطور می‌کند چکش است.
سه شنبه بیست و هفتم فروردین ۹۸
پیچ قفل شده را مثل آب خوردن باز کنید! پیچ قفل شده را مثل آب خوردن باز کنید! پیچ قفل شده را مثل آب خوردن باز کنید!
برای باز کردن پیچ های قفل شده میتوان از حرارت، ابزار مخصوص چپگرد، روغن و دیگر روشها کمک گرفت. در ادامه روش هایی بیان میشود که کمک میکند از کلنجار رفتن با اینگونه پیچ ها آسوده شوید. کار کردن با پیچ قفل شده میتواند خطرناک باشد. در رفتن آچار بدلیل اعمال نیروی فراوان و یا هرز شدن سر پیچ و استفاده از ابزار نامناسب ممکن است سبب صدمه جسمانی شود. پس استفاده از لوازم ایمنی نظیر دستکش و عینک لازم است.
دوشنبه بیست و ششم فروردین ۹۸
​​​​​​​افزایش کارایی باتری ابزار شارژی با استفاده از لوازم مصرفی مخصوص ​​​​​​​افزایش کارایی باتری ابزار شارژی با استفاده از لوازم مصرفی مخصوص ​​​​​​​افزایش کارایی باتری ابزار شارژی با استفاده از لوازم مصرفی مخصوص
آیا می‌دانستید که اگر از لوازم مصرفی نظیر مته، صفحه برش و مته بتن کن که بطور اختصاصی برای ابزارهای شارژی طراحی شده استفاده کنید، کارایی باطری ابزار شما افزایش می‌یابد؟!
دوشنبه بیست و ششم فروردین ۹۸
چگونه میتوان روی سرامیک قدیمی، سرامیک نو نصب کرد؟ چگونه میتوان روی سرامیک قدیمی، سرامیک نو نصب کرد؟ چگونه میتوان روی سرامیک قدیمی، سرامیک نو نصب کرد؟
شما میتوانید با روش های مقدماتی که شرح داده میشود بدون انجام عملیات کندن و تخریب و دردسرهای آن سرامیک های قدیمی و یا مستهلک را با سرامیک دلخواهتان پوشش دهید.
یکشنبه بیست و پنجم فروردین ۹۸
​​​​​​​آچار اشتباه و بزرگ تر از مُهره دارید؟ با این روش نیازی به تعویض آچار نیست! ​​​​​​​آچار اشتباه و بزرگ تر از مُهره دارید؟ با این روش نیازی به تعویض آچار نیست! ​​​​​​​آچار اشتباه و بزرگ تر از مُهره دارید؟ با این روش نیازی به تعویض آچار نیست!
برای بعضی، انتخاب سایز صحیح آچار مشکل بوده و تعویض مدام آچارها تا پیدا نمودن آچار صحیح، آزار دهنده است. اما به تازگی از ترفندی مطلع شدیم که می‌تواند در مواقع استفاده از آچار اشتباه و بزرگ تر از مُهره مفید باشد 
یکشنبه بیست و پنجم فروردین ۹۸
۸ استفاده عجیب از کارواش که شما را متحیر می‌کند! ۸ استفاده عجیب از کارواش که شما را متحیر می‌کند! ۸ استفاده عجیب از کارواش که شما را متحیر می‌کند!
می دانید که کارواش، ابزار بسیار ایده آلی برای شستشوی حیاط و رمپ است، اما آیا می‌دانستید که می‌توان از آن برای برش میوه استفاده نمود؟
شنبه بیست و چهارم فروردین ۹۸
با ما در تماس باشید
دفتر مرکزی :
کرج جاده محمد شهر نرسیده به سه راه امیر کبیر روبروی مسجد صاحب الزمان فروشگاه البرز صنعت
تلفن تماس :
02636338710-13
09121611814
aparatfacebooktwiteryoulinkedininstagram
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp بر روی هر کدام از اکانت پشتیبان ما کلیک کنید.
ما معمولا در کمتر از 5 دقیقه پاسخ می‌دهیم
مدیر
پشتیبانی واتساپ
چطور میتونم کمکتون کنم؟